2019-20

2019-20

Τρίτη 25 Απριλίου 2017

ΠΕΡΙ ΤΑ ΤΗς Α ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ!!

ΚΑΙ  ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ  ,, ΚΑΤΑΡΧΗΝ  ΚΑΙ ΣΤΙς  ΔΥΟ ΟΜΑΔΕς ΠΡΟΝΝΩΝ  ΓΙΑ ΤΙς  ΕΠΙΤΥΧΙΕς ΤΟΥς!!
ΤΟΣΟ ΟΙ  ΠΡΟΝΝΟΙ, ΠΟΥ ΠΡΟΦΑΝΩς ΘΑ ΑΝΑΚΥΡΗΧΘΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕς
ΟΣΟ  ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑς,, ΠΟΥ ΠΑΛΕΨΕ ΟΛΟΥς  ΤΟΥς ΑΓΩΝΕς.,
ΚΑΙ  ΕΔΕΙΞΕ  ΙΚΑΝΗ ΑΚΟΜΗ  ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΝΟΔΟ!
Φυσικα  το φετινο πρωτάθλημα ακρως συναρπαστικό,, εφοσον και οι 5 ομαδες,, ειχαν
την δυναμική να μπούνε  στην μεγάλη κατηγορία,,
εκει που τα πραγματα ομως  γινονται πολυ  δυσκολα  στο θεμα δυναμικοτητας!
Φετος  στην Β κατηγορία  θα εχουμε  τον "ΟΔΥΣΣΕΑ"



ΟμάδαΒαθμοίΑγώνεςΝίκεςΙσοπαλίεςΉττεςΥπέρΚατά
1.ΑΟ ΠΑΛΛΗΞΟΥΡΙΑΚΟΣ39161231556
2.ΑΟ ΕΙΚΟΣΙΜΙΑΣ351611233016
3.ΑΟ ΔΙΛΙΝΑΤΩΝ341610423718
4.ΠΑΟ ΠΑΓΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΚΟΣ3016934289
5.ΑΟ ΦΩΚΑΤΑ21166372222
6.ΑΟ ΣΑΜΗΣ20165562627
7.ΑΟ ΠΡΟΟΔΟΣ ΙΘΑΚΗΣ131641111641
8.A.O. ΕΘΝΙΚΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ81615101842
9.ΠΑΟ ΟΔΥΣΣΕΥΣ21602141263


Και  συνεχίζω με αρκετούς σχολιασμούς σε φεις  ,, διοτι  αν και οι περισσότεροι φιλοι μου
ξέρουν οτι δεν είμαι Ελεφαντας ,, πρέπει  να το αποδεικνύω δυστυχώς τακτικά  και τριγύρω!
καταρχην ενας πρωτος διαλογος με Χρηστο Νικολετάτο!

Christos Nikoletatos Γιωργος Γκιαφης άμα θες ανέβασε και κανα αρθράκι με τη φωτό για την άνοδο που τόσο αξία και με συνεχή αποτελέσματα κέρδισε η ομάδα 
Δεν κάνει κακό και αυτή ομάδα από την περιοχή είναι ....😉

Γιωργος Γκιαφης ΕΔΩΣΑ ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΟΥ,,, ΚΑΙ ΤΗς ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΗΝ ΝΕΑ ΣΕΖΟΝ ΣΤΗΝ Α ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ,, ΕΠΕΙΔΗ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΘΑ ΑΝΤΙΓΡΑΨΩ ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΟΥ SPORTSTHEA

Γιωργος Γκιαφης ΚΑΚΩς ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΗ Η ΑΝΤΙΠΑΛΟΤΗΤΑ ,,Η ΜΟΝΗ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΟΜΑΔΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΛΗ ΠΕΡΙΟΧΗ, ΚΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΘΛΗΣΗς ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΙς ΔΥΟ ΟΜΑΔΕς

Christos Nikoletatos Να είσαι καλά φίλε έστω και καθυστερημένα 
Αυτή την αντιπαλότητα την συντηρούν κάποιοι άλλοι για ίδια συμφέροντα

Christos Nikoletatos Ναι δυστυχώ έχασε ο Ηρακλής 
Κρίμα για την υπερπροσπάθεια την προηγούμενη Κυριακή ...
Τώρα όμως πρέπει να γράψουμε ένα ολόκληρο άρθρο με επικεφαλίδα για την άλλη ομάδα της περιοχής που κατά τύχη ανέβηκε 

Δεν αξίζει και ένα άρθρο μόνη της εκτός από μια αναφορά στο τέλος ενός άρθρου ; 
Λέω εγώ τώρα ....

Michalis Beslikas παιδες φτανει μν χανουμε την ουσια των πραγματων .δν υπαρχει λογος εχθροτητας

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ:
Eν συνεχεια σε ένα πικάρισμα από Δημ. Νικα με μια ανάρτηση που ανάφερε
ταπεπραγμένα επόχης που επαιζαν οι Πρόννοι Α  κατηγορία,, αντιγάφω ολους τους σχολιασμούς 
απλα  σαν ενημέρωση!!  (εφοσον οπως πιστευω με τον διάλογο λυνονται και οι παρεξηγησεις)


ΚΑΙ  ξεκινάω με τον πρωτο σχολιασμό μου πάνω στην κοινοπιηση-  SPORTSTHEA-  (πειραγμα) από  Νικα Δημητρη και  στους αρκετους σχολιασμούς που ακολούθησαν
(ελπιζωντας οτι δεν ξέχασα κανέναν)
Γιωργος Γκιαφης γκολ υπερ -κατα σε 5 αγωνες - 8   - 26
Michalis Beslikas Γιωργος Γκιαφης θα σεβεσαι τον κοπο ολων των παιδιων μεσα στο γηπεδο και δεν θα κοροιδευεις γτ μονο εσυ κραζεις ενω απο την διοικηση και τους παιχτες του Ηρακλη δν μας εχει κραξει κανεις δημοσια. Ωστοσο παρα τα αρνητικα σου σχολια εμεις σε προσκαλουμε να ερθεις να δεις τον αγωνα μας το σαββατο με τα ομαλα
Γιωργος Γκιαφης Michalisμολις τωρα ξαναμπηκα,,δεν ειχα δει το σχολιασμο σας,, φυσικα και σεβομαι,, και φυικα και σας συγχαιρω για την μεγάλη σας επιτυχια!,, Πότε δεν κοροιδεψα και ισωςε μερικες φορες το χιουμορ μου παρεξηγιεται,, το οτι ανεφερα τα γκολ,, δεν τα εγραψα για κοροιδια, απλα να τονισω τις δυσκολιες της ανω κατηγορίας\
 ειναι κριμα που υπάρχει κοντρα αναμεσα στις δυο ομαδες της περιοχης μας,, το κονο που προκειπτει τελικα ειναι προστιμα και στις δυο,, Ειλικρινα ευχομαι οτι το καλυτερο και για τους δυο και του χρονου, και απο μερους μου οπου περναει απο το χερι μου θα κοιταω να βοηθω! Αν και λογο δουλειας ,,πιθανόν να μην ερθω στον τελευταιο αγώνα σας,,ευχομαι το καλυτερο δυνατο αποτέλεσμα, που θα σας φερει και πρωταθλητες στην κατηγορία
Γιωργος Γκιαφης http://iraklispronnon.blogspot.gr/

Το επίσημο ιστολόγιο του αθλητικού ομίλου ''Ηρακλής Πρόννων'' στη νοτιοανατολική…
IRAKLISPRONNON.BLOGSPOT.COM

Γιωργος Γκιαφης και σαν ενημερωση ειμαι στην διοικηση Ηρακλη(Γραμματεας)

Michalis Beslikas αυτες τις δικαιολογιες τις λενε οι γκομενες.θα εκτιμουσα αν μ ελεγες οτι το ειπες για να κανεις καζουρα. αλλα επειδη εγω κ καποιοι αλλοι ειμαστε παιχτες δεν θα σ απαντησω οπως αρμοζει στην περιπτωση αυτη.αρκει να καταλαβεις οτι το προβλημα το δημιουργεις εσυ.ποσο δε μαλλον αν εισαι κ στη διοικηση του ηρακλη. εγω δεν εχω δει κανεναν απο τη διοικηση της ομαδας μου να λεει τετοια πραματα στο φεισμπουκ.κ αν μ πεις οτι αυτο π εγραψες δν ειναι ψεμματα θα σ απαντησω πως το γνωριζω και ολα αυτα τα γκολ και αλλα 70 εκεινη την χρονια τα εφαγα εγω κ στεναχωριομουν οταν τα εφαγα κ εγω χαλιομουν.εσυ που με βλεπες μπορει ν χαιροσουνομως ειναι κακο πραμα να χαιρεσαι με την αποτυχια του αλλου και να υποβαθμιζεις την επιτυχια του οποιος κ αν ειναι αυτος. να μαθεις να δεχεσαι τα πραματα ως εχουν και να μν προσπαθεις να δημιουργεις εντυπωσεις.ασχολεισου με την ομαδα στην οποια ανηκεις κ κρινε αυτην.γτ φετος δεν σε ειδα να σχολιαζεις τον οδυσσεα της ιθακης που επεσε κατηγορια η τα ομαλα..με μας ξυνεσαι μονο

Γιωργος Γκιαφης ΜΠΟΡΕΙς ΝΑ ΝΟΜΙΖΕΙς ΟΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙς,,ΔΕΝ ΕΠΙΒΑΛΩ ΤΙς ΑΠΟΨΕΙς ΜΟΥ,,, ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΕΝΟΧΛΕΙΟ ΠΟΥ ΑΝΤΕΓΡΑΨΑ ΤΗΝ ΦΩΤΟ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ,, ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ ΑΠΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΜΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ

Γιωργος Γκιαφης ΓΡΑΦΩ ΠΑΝΤΑ ΔΗΜΟΙΣΙΑ,,ΚΑΙ ΠΟΛΛΕς ΦΟΡΕς ΕΧΩ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΕΙ ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΑ! ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΓΚΟΛ,,ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ,,ΟΤΙ Η Α ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΗ,, ΚΑΙ ΛΟΓΟ ΤΗς ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΝΙΚΑ,, ΒΛΕΠΩΝΤΑς ΤΑ ΤΟΤΕ ΣΚΟΡ,, ΤΟΝΙΣΑ ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ! ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΚΑΙ Ο ΗΡΑΚΛΗΣ ΑΝ ΑΝΕΒΕΝΕ   ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΖΕ!

Michalis Beslikas εγω δεν εχω θεματα με φωτογραφιες κλπ.απλα μν δυναμιτιζεις το κλιμα γτ εμεις παιζουμε στ γηπεδο κ χτυπαμε κ συ καθεσαι με την ανεση σ κ τραβας βιντεο.υποτιμας ολα τα παιδια κ της δικης μας ομαδας αλλα κ της δικης σου με αυτα π γραφεις.και ρωτα οποιον παιχτη θες μεσα απτην ομαδα σ αν εγω εχω χτυπησει η βρισει κανεναν κιολας γ ν μν νομιζεις οτι λεω ιστοριες.την ενταση τ αγωνα δν μπορεις ν τν καταλαβεις οταν εισαι απεξω
Γιωργος Γκιαφης ΤΟΝ ΟΔΥΣΣΕΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΑΣΑ,, ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ,, ΟΤΙ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑς ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΤΑΞΙΔΑΚΙΑ ΜΑς ΙΘΑΚΗ, ΚΑΙ ΛΟΓΟ ΤΗς ΚΟΝΤΡΑΣ ΣΤΑ ΟΜΗΡΙΚΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΤΑ ΕΧΕΙς ΔΙΑΒΑΕΙ
Michalis Beslikas δεν σχολιασες κτ για τα τερματα π χει φαει...ουτε γ τ ομαλα σε ειδα να σχολιζεις την πορεια τους στην Α. με μενα μιλας γκιαφη.αμα θες να λες τετοιες δικαιολογιες πες τες σε κανα πενταχρονο π μπορει κ να το πεισεις.αυτα και κλεινω εδω.καλο βραδυ
Γιωργος Γκιαφης Michalis Beslikas Το να προσπαθω να καταγραψω καποιες στιγμες του αγωνα ,,δεν νομιζω οτι σας εβλαπτε? και τα σχολια που εχω κανει για την ενταση και τις κοντρες παντα ηταν οτι οι μοινοι χαμενοι ηταν οι δυο ομαδες απο τα προστιμα που σχουν επελθει και στις δυο, 
Γιωργος Γκιαφης καλο,, βραδυ,, και παλι καλή επιτυχία το Σαββατο,, και εγω δεν εχω κατι αλλο παραπανω να πω!
Makis Goulimis Γιωργος Γκιαφης στα εχω ξαναπει και θα σου τα ξαναπω.....εισαι ανθρωπος δευτερης κατηγοριας και εχεις σκασει απο την ζηλια σου που η αλλη ομαδα της περιοχης παει για το πρωταθλημα ενω ο Ηρακλης οχι.....και ειναι ντροπη σου μιας και εισαι και στην διοικηση να τα γραφεις αυτα....το μονο που καταφερνεις ειναι να προσβαλεις την ομαδα σου τους ποδοσφαιειστες και την διοικηση της που εχουμε αψογη σχεση....βαλε λοιπον μυαλο αναγνωριζε ποτε καποιος ειναι καλυτερος και μαθε να εισαι αντικειμενικος....
Και πριν βιαστεις να απαντησεις να σου θυμισω πως εχω παρουσια 16 χρονων στον Ηρακλη τοτε που εσυ δεν φαινοσουν ουτε εξω απο το γηπεδο....αυτη την ομαδα την σεβομαι και εσυ της ριχνεις το επιπεδο.....καποιοι ποδοσφαιριστες ισως να ηθελαν να βοηθησουν την καινουρια χρονια αλλα με αυτα που λες και κανεις αμφιβαλω...
Μαθε να χανεις...
Γιωργος Γκιαφης Makis Goulimis μακη δεν μπορω να αποδειξω πως δεν ειμαι ελεφαντας,, αν φερναμε μια ισοπαλια με Ομαλα ,, θα θελαμε πολυ περισσοτερο την νικη σας ισως απο οτι εσεις την Κυριακη,, Υπαρχει μια παροιμια που λεει οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κραμασταρια,, ειλικρινα το οτι δεν ανεβαινουμε κατηγορια ισως ειναι καυτερα,, θα χασουμε φυσικα τους αγωνς μαζί σας,, γιατι οπως εχω ξαναγραψει η αξια της νικης ειναι αναλογη με την αξι του αντιπάλου,, Το οτι σας κερδισαμε εναν αγωνα δενπαει να πει οτι ειμασταν καλυτεροι,, στους 6 που δωσαμε μας κερδισατε περισσοτερες, απλα εκεινος ο αγωνας ηταν για Ηρακλη μονοδρομος αν ηθελε ανοδο
Γιωργος Γκιαφης Νικη εννοω εσας επι Ομαλων Σαββατο,, λαθος μερα εγραψα πάνω) Τωρα του οτι δεν ασχολιωμουν με Ηρακλη πριν,, ειναι οτι εμενα η αγάπη μου ηταν το Μπάσκετ,, φετος δεν ασχοληθηκα λόγο του να αποδειξω κατι για μενα σε κανέναν,, απλα θελω τα παιδια μου μελλοντικα να εχουν αθλητική απόδραση,, και η περίπτωση Ηρακλη ειναι ιδανικήΣας ευχομαι παλι να ειστε Πρωταθλητε΄ς ,, να τα πάτε οσο το δυνατόν καλύτερα στους πολυ δυσκοουςαγώνες του χρονου,, και μακάρι κάποτε αυτη η μεγαλη αντιπαλοτητα Σκαλας -Πόρου νατερματιστί,, καλό ειναι που ΄φερνει ανταγωνισμο και ενδιαφερον,, αλλα τα υπολοιπα ,, δεν χρειαζονται
Makis Goulimis Στην προκειμενη φαση εσυ εισαι η αλεπου οποτε σκεψου σε ποιον το λες....οσο για την αντιπαλοτητα,την δημιουργεις εσυ και κατι κομπλεξικα ανθρωπακια....

Γιωργος Γκιαφης εγω ειλικρινα χαιρομαιμ που παραμενουμε στην Β κατηγορια,,οσο και αν δεν με πιστευεις,, δεν βλεπω λογο να συνεχισω τον διαλογο,, Ηταν και φετος ενα συναρπαστκο πρωταθλημα,, ισως εως και ο Πυλαριακος να μπορουσε να εχει δυνατοτητες ανόδου,, εφοσον εγω μας θεωρω και τις 5 ισαξιες,, (ολα σχεδον τα αποτελεσματα κριθηκαν στο γκολ) και ευχομαι και ελπιζω και το χρονου,, στο δικο μας πια πρωταθλημα,, (Β) να ξαναδουμε τετοια αμφοροπα ματς! Αυτο κανει και την ομορφια του Αθήματος,, καλή συνεχεια
Γιωργος Γκιαφης Michalis Beslikas στην απάντηση σου,, στο ποιος εφαγε τα γκολ τοτε,, ουτε ηξερα ουτε παρακολουθουσα,, Ο Νικας οντως εβαλε την ανάρτηση για καζουρα,, εγω ειλικρινα το σχολιασα για να δειξω τις δυσκολιες που εχειη πρωτη κατηγορια,, Και οι ηττες δυσχερενουν περισσοτερο την κατασταση! Προφανως ουτε ο Ηρακλης να ειναι ετοιμος για Α  ΚΑΤΗΓΟΡΊΑ ,, και σε πιθανες μεγαλες ηττες,, θα υπήρχε μια ψιλοδιαλυση! !Αυτο ηθελα να επισυμανω με το σχολιασμο μου,, βλεπωντας την αναρτηση,, και ειλικρινά κακως με παρεξηγησες!



Γιωργος Γκιαφης ΤΑ ΑΝΤΈΓΡΑΨΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΝ ΑΡΧΕΙΟ,,ΑΝΑΡΤΗΣΗ - ΕΞΑΛΟΥ ΠΑΝΤΑ ΜΙΛΑΩ ΑΛΗΘΙΝΑ,, ΟΠΟΤΕ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΓΡΑΦΤΑ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ
Makis Goulimis Γιωργος Γκιαφης ευχαριστουμε που μας δειχνεις ποσο δικιο εχουμε που στα χωνουμε.....μολις καταφερες να γινεις ρεζιλι δημοσιως και να σε κραξουν οι ιδιοι οι χωριανοι σου!!!
Πιστεβω πως μετα απο αυτο η διοικηση του Ηρακλη θα παρει αποφασεις για σενα....

Αν διαφονουσες με καποιον αλλον θα ελεγα ενταξει αλλα ειδικα με εμενα και και τον Michalis Beslikas που εχουμε τοσο καλες σχεσεις με την ομαδα του Ηρακλη θα φας το κεφαλι σου!!!
Και παλι ευχαριστουμε!!!


Makis Goulimis Να το προσθεσεις και αυτο στο αρθρο σου....


Γιωργος Γκιαφης Makis Goulimis φυσικα και το αντιγραφω,, και οτι αλλο θες να χωσεις μπορεις ,,   αν θες να το προσθαισεις και σαν σχολιο στην αναρτηση,, ποτε μου δεν κρυφτηκα για κατι απο κανεναν!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου